miercuri, 7 iulie 2021

Omule

Daca tu ai sti cine sunt eu, Si ce pot sa fac eu pentru tine, Nu ti-ai intoarce fata de la mine, Ai alege alte cai spre bine, Ai alege sa ma vezi intodeauna doar pe mine, Sunt aici sa iti dau ce n-ai avut nicicand, Sunt aici sa iti daruiesc nemurirea care ai cautat-o intodeauna, Dar ca sa o primesti va trebui sa crezi in mine, Eu sunt viata ta, Eu sunt drumul tau, Eu sunt totul pentru tine, Daca nu as fi eu, tu nu ai exista de maine, Ai grija ce gandesti ,pentru ca eu sunt in tine, Iti stiu fiecare gand si fapta, Alege sa iubesti ,ca eu sa nu aleg pentru tine vre-o pedeapsa, Alege sa imi mergi alaturi si azi si maine si pentru todeauna, Alege pe Dumnezeu,nu cine stie ce zeu intunecat ce a sosit la tine, Cu in zambet fals si iti flutura prin fata, Idei de preamarire si false promisiuni, Ce te vor duce departe de mine, Vino alaturi de mine si fi ca mine, Frumos la suflet si la minte, Si vesnic in iubire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu