miercuri, 7 iulie 2021

Sunt Cerul

Sunt Cerul azi,dar si Pamantul Eu sunt totul si nimic Ma voi stradui sa fiu totul Atunci cand sunt nimicul Din nimic noi ne-am nascut Si totul am ajuns candva Asa va fi intodeauna Viata tuturor,deci si a mea Astazi sunt Cerul instelat Maine voi fi pamantul Si tot asa intodeauna Pentru ca asa este viata mea Voi darui ce am de dat Voi lua ce am de luat Si cand timpul sa dau va veni Omul se va bucura Cand timpul sa iau va veni Atunci multe lacrimi vor curge pe obrazul unora Pentru ca asa trebuie Invataturi se vor trage in acel moment Pentru cei ce vor plati Pentru ca asa sunt eu Azi daruiesc ce este de daruit Si maine iau ce este de luat Pentru ca asa sunt eu Lumea aceasta frumoasa va fi intr-o zi Poate va plati un pret Daca nu va invata Ca exista si o cale alta Decat cea urata Dar oricum ar fi Viata mea va fi frumoasa Pentru ca asa sunt eu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu