miercuri, 7 iulie 2021

Ratacita

Ratacita-n lume asta sunt, Fara un tel anume, Fara nimic,fara un gand, Departe de orice idee de a avea ceva, Pentru ca lumea asta nu are ce sa imi dea, Eu sunt ce sunt ,si voi fi ceea ce sunt, Sunt aici doar pentru mine, Si pentru gandul meu ascuns, Cand am venit aici nu am stiut ce vine, Dar sunt aici acum,si asta nu e bine, Ma vad pusa la zid de toti si toate, Ma vad cum strabat ziua si noaptea fara un gand Ma vad fara nimic in brate ,sau langa mine, Ma vad cum schimb toate acestea intr-o zi de maine, Ma vad cum schimb mersul a tot si toate, Ma vad cum schimb omul sa inteleaga alta cale, Ma vad cum le arat alte drumuri de parcus, Ma vad cum le arat o alta cale, Pentru ca ei aleg cai care ii duc direct in haul de nescos, Ce simplu este sa te pierzi in nestiinta, Ce simplu este sa iti dai fac la viata, Ce simplu este sa renunti la tine, Ce simplu este sa te intorci cu fata dincolo de tine,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu